ورود به سایت
ایمیل یا موبایل
رمز عبور
عضویت

یکشنبه ۲۱ دى ۱۳۹۹

نمایشگاه ایران پلاست چهاردهم

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 19 الی 22 بهمن برگزار می شود.

نمایشگاه ایران پلاست چهاردهم

با حمایت ویژه دفتر رئیس جمهوری و دو وزارت خانه صمت و نفت، تاریخ چهادهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 19 الی 22 بهمن ماه اعلام شد.

‎به اطلاع متقاضیان محترم مشارکت کنندگان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می رساند با عنایت به حمایت ویژه دفتر رئیس جمهوری و وزیر صمت و موافقت رسمی وزارت بهداشت با برپایی نمایشگاه های تخصصی ایران پلاست با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، و همچنین نظر به بهبود نسبی وضعیت کرونا و نیز با عنایت به موافقت وزارت نفت جهت برگزاری این رویداد نمایشگاهی در صنعت پتروشیمی، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، تاریخ 19 لغایت 22 بهمن ماه را به عنوان زمان برگزاری اعلام کرد.

‎مقتضی است شرکت هایی که فرآیند جانمایی و ثبت نام را تکمیل و نهایی نموده اند، برای تایید حضور در این نمایشگاه می توانند از طریق ستاد اجرایی با شماره تماس 44448216- 021و 09032961515پیگیری فرمایند.

‎همچنین، متقاضیان جدید حضور در نمایشگاه ایران پلاست نیز می توانند از طریق تماس با ستاد اجرایی، اقدام به ثبت نام نمایند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد ایمیل و تلفن همراه شما منتشر نمی شود و فقط برای اطلاع رسانی پاسخ به دیدگاه شماست
تماس با ما
آدرس : تهران، کیلومتر20جاده قدیم کرج ، شهرقدس ، بعد از میدان قدس ،بلوار شهید کلهر ، جنب پمپ بنزین ثارا.. ، خیابان سیمرغ(کشتارگاه) ، پلاک 16
تلفن: 02146883814
ایمیل: info@golchinplastic.ir
اینستاگرام صنایع پلاستیک گلچین
همه حقوق این سایت متعلق به صنایع پلاستیک گلچین است
محصولات کانال تلگرام اینستاگرام واتس اپ تماس با ما