ورود به سایت
ایمیل یا موبایل
رمز عبور
عضویت

سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹

علت رنگی بودن کیسه های زباله

توضیح دکتر چین در مورد رنگ متفاوت کیسه زباله و کاربرد های مختلف آن

علت رنگی بودن کیسه های زباله

قطعا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که کیسه های زباله در رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند، اما ممکن است با خودتان فکرکرده باشید که این رنگ ها معنا و مفهوم خاصی نداشته و صرفا بسته به کارخانه و یا شرکتی که آن را تولید کرده متفاوت است!

اما باید بدانید که رنگ کیسه های زباله تصادفی نبوده و هر کدام کاربرد مخصوص به خودش را دارد.

به نظر شما رنگ های مختلف پلاستیک زباله به چه معناست؟ در این مطلب قصد داریم تا در مورد این موضوع توضیح دهیم.

رنگ مشکی:

کیسه های زباله به رنگ مشکی شاید بیشتر از مابقی رنگ ها به چشم شما خورده باشند.

این رنگ برای مصارف خانگی، اداری و … کاربرد دارد.

از ویژگی آن ها می توان به این مورد اشاره کرد که شفاف نیستند و محتویات داخل آن ها مشخص نیست و معمولا برای زباله های غیرعفونی و غیر قابل بازیافت استفاده می شوند.

رنگ زرد:

این رنگ همانطور که در موارد دیگر نیز برای نشان دادن هشدار کاربرد دارد در این مورد نیز بیانگر این است که زباله ها باید با احتیاطحمل شوند زیرا از این کیسه ها برای زباله های عفونی و مواد خطرناک و یا حتی زباله های شیشه ای شکسته که نیاز به احتیاط بیشتریجهت حمل آن ها وجود دارد استفاده می شوند.

رنگ قرمز:

این رنگ را ممکن است بیشتر در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها مشاهده کنید که برای مواردی از قبیل ضایعات انسانی، خون و مواردیاز این دست به کار می رود.

رنگ سبز:

از این کیسه ها برای مواد تجزیه پذیر مانند زباله های میوه، سبزیجات و پسماند مواد غذایی استفاده می کنند.

به دلیل اینکه زباله هایی که داخل این کیسه ها قرار میگیرند زیست تخریب پذیر هستند بهتر است خود این کیسه ها نیز از چنین قابلیتیبرخوردار باشند تا کمک شایان توجهی به پاکیزگی محیط زیست شود.

رنگ آبی:

این رنگ برای انواع زباله های خشک و قابل بازیافت استفاده می شود. مانند انواع کاغذ، بطری، کارتن و… همچنین برای مصارفخانگی نیز مناسب هستند.

همانطور که می دانید بهتر است تا حد امکان تفکیک زباله در منازل انجام شود تا پس از آن تجزیه و بازیافت آن ها با سهولت بیشتریامکان پذیرد. شما هم می توانید برای کمک به حفظ محیط زیست از پلاستیک زباله های متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

شما میتوانید جهت تهیه کیسه زباله از طریق #صنایع_پلاستیک_گلچین به عنوان تولیدکننده کیسه فریزر در ایران و با تکیه بر تجربه ایبیش از ۴۰ سال کاملترین مجموعه انواع کیسه زباله با برند تندیس در ابعاد و ضخامت های مختلف را تهیه نمایید .

هدف صنایع پلاستیک گلچین

خوب بودن،خوب ماندن

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد ایمیل و تلفن همراه شما منتشر نمی شود و فقط برای اطلاع رسانی پاسخ به دیدگاه شماست
ناشناس جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹
تماس با ما
آدرس : تهران، کیلومتر20جاده قدیم کرج ، شهرقدس ، بعد از میدان قدس ،بلوار شهید کلهر ، جنب پمپ بنزین ثارا.. ، خیابان سیمرغ(کشتارگاه) ، پلاک 16
تلفن: 02146883814
ایمیل: info@golchinplastic.ir
اینستاگرام صنایع پلاستیک گلچین
همه حقوق این سایت متعلق به صنایع پلاستیک گلچین است
محصولات کانال تلگرام اینستاگرام واتس اپ تماس با ما