ورود به سایت
ایمیل یا موبایل
رمز عبور
عضویت

شنبه ۲۰ دى ۱۳۹۹

آشنایی با انواع کیسه فریزر

در حال حاضر انواع کیسه فریزر موجود در بازار انتخاب نوع مناسب آن را سخت و پیچیده کرده است. یکی از پرکاربردترین محصولات پلاستیکی خانگی، کیسه فریزر است و نمی‌توان آن را به راحتی از سبد خرید خانواده حذف کرد. کیسه فریزر جزو محصولات پرمصرف پلی‌اتیلنی محسوب می‌شود و با توجه به نوع آن کاربردهای مختلفی دارد.

آشنایی با انواع کیسه فریزر

حتماً شما نیز با چالش‌های مختلف بسته‌بندی کردن مواد غذایی، خرده‌ریزهای خانگی ، خصوصاً در آشپزخانه مواجه شده‌اید و اولین انتخابتان برای بسته‌بندی، کیسه فریزر بوده است.
جالب است بدانید که امروزه با انواع کیسه فریزهای مختلفی که برای فروش عرضه می‌شوند، می‌توانید این چالش‌ها را به حداقل رسانده و به بهترین وجه مواد مختلف را بسته‌بندی و نگه‌داری کنید.
در این مقاله به معرفی انواع کیسه فریزر و انتخاب بهترین آن‌ها با توجه به کاربردشان می‌پردازیم.
تفاوت‌های انواع کیسه فریزر
کیسه فریزرها انواع مختلفی دارند که در انتخاب ما برای خرید محصول مناسب تأثیرات اساسی دارند. کیسه‌های فریزر را می‌توان از نظر مقاومت، شفافیت، نوع بسته‌بندی و سهولت استفاده طبقه‌بندی کرد. اکثر ما بر حسب تجربه عموماً برندهای خاصی از تولیدکنندگان داخلی را می‌شناسیم که محصولات با کیفیتی را عرضه می‌کنند. پس از شناسایی این برندها باید به نوع محصولاتی که هر برند در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد نیز توجه کرد.
در این مرحله از انتخاب انواع کیسه فریزر مناسب، توجه به نوع بسته‌بندی و قابلیت‌های هر کیسه نیز توجه نمود. کیسه‌های فریزر بر اساس بسته‌بندی به معمولی، رولی، جعبه‌ای و چسبی تقسیم می‌شوند.
همچنین با ورود کیسه‌های فریزر چسبی نوعی جدید از کیسه‌ها که قابلیت متفاوتی دارند به مشتریان معرفی شد. در این مقاله شما را با انواع کیسه فریزرهای مختلف موجود در بازار آشنا خواهیم کرد.


کیسه فریزر معمولی

کیسه فریزر معمولی

همه ما کم و بیش با انواع کیسه فریزر معمولی آشنا هستیم و حداقل یک بار از فواید این محصول بهره برده‌ایم. کیسه فریز معمولی شکل ساده‌ای دارد و در سایزها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود.
بسته‌بندی این نوع از کیسه فریزر عموماً لفافه‌ای و به صورت کیسه پلاستیکی است. این محصول به طرق مختلفی به فروش می‌رسد که می‌توان به انواع فله‌ای، بسته‌بندی شده، کیلویی و غیره آن اشاره کرد.
در مورد تعداد کیسه‌های درون بسته‌بندی نیز با توجه به قیمت، وزن و کیفیت آن ممکن است متغیر باشد.
این نوع کیسه با توجه به اینکه قسمت بالایی آن بسته نمی‌شود و اصطلاحاً درب ندارند، ممکن است که محتویات آن‌ها به بیرون درز کرده یا محصولاتی که نیاز است هوا نگیرند به سرعت فاسد شوند.
گرچه بسیاری از افراد از فن گره زدن این کیسه‌ها استفاده می‌کنند اما هنگام باز کردن کیسه احتمالاً مجبور می‌شوید آن را پاره کرده یا از ترفند زور استفاده کنید.
از همین رو تولیدکنندگان انواع کیسه فریز به فکر تولید محصولاتی افتادند که این نیازها را پاسخگو باشد.

کیسه فریزر رولی

از دیگر انواع کیسه فریزر می‌توان به شکل رولی آن اشاره کرد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کیسه فریزرهای اقتصادی (با بسته‌بندی پلاستیکی و لفافه) درآوردن یک کیسه بدون به هم ریختگی دیگر کیسه‌ها است.
معمولاً در چنین مواقعی به دلیل چیدمان متراکم به جای یک کیسه تعداد زیادی از آن‌ها با هم از درون بسته بیرون می‌آیند.
از همین جهت نگه‌داری مابقی کیسه‌های بیرون آمده و جلوگیری از آلوده شدن آن‌ها دردسرهایی را به همراه دارد. در مقابل کیسه فریزر رولی به دلیل نوع بسته‌بندی رول شده خود استفاده راحتی را به همراه دارند.


انواع کیسه فریزر رولی :
رولی ساده : این نوع از کیسه را عموماً درون لفافه‌ای پلاستیکی قرار می‌دهند. اما بسیاری از محصولاتی از این دست دارای پرفراژ بوده و به راحتی از رول اصلی می‌توانید یک کیسه را جدا کرده و از آن استفاده کنید.
رولی جعبه‌ای: در برخی محصولات رولی، کیسه فریز درون جعبه‌ای مقوایی قرار گرفته و دیگر نگران کثیف شدن و آلودگی باقی مانده کیسه‌ها نخواهید بود. این نوع کیسه فریزر به دلیل نوع تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها طبیعتاً کمی گران‌تر خواهند بود که این افزایش قیمت با توجه به راحتی استفاده از آن‌ها معقول است.

انواع کیسه فریزر رولی به دو صورت ساده و جعبه‌ای دسته‌بندی می‌شوند که هر دو نوع این محصولات می‌توانند به سادگی نیاز روزانه شما را برطرف کنند.

کیسه فریزر جعبه‌ای

کیسه فریز جعبه‌ای نیز از دیگر محصولاتی است که استفاده راحت برای مصرف‌کننده را به همراه دارد. انواع کیسه فریزر جعبه‌ای برای استفاده آسان و برگه‌ای طراحی شده است اما درون جعبه‌ها شکل قرارگیری کیسه‌ها متفاوت است.

از همین رو انواع کیسه فریزر جعبه‌ای را می‌توان به صورت زیر معرفی کرد.
کیسه فریزر رولی جعبه‌ای
همان‌طور که گفته شد گونه‌ای از انواع کیسه فریزر رولی را درون جعبه‌های مقوایی به بازار عرضه می‌کنند. به همین دلیل محتویات داخلی این جعبه‌ها همان کیسه فریزر رولی است و تنها مزیت آن به انواع رولی معمولی حفاظ داشتن و جلوگیری از آلودگی رول اصلی است.
کیسه فریزر جعبه‌ای تاشده
این نوع از کیسه فریزر جعبه‌ای را همانند بسته‌بندی دستمال کاغذی طراحی کرده‌اند. درون این جعبه‌ها کیسه فریزرها را تاکرده و روی هم به گونه‌ای قرار داده‌اند تا هنگام مصرف از شیار تعبیه شده روی سطح بالایی جعبه به راحتی بتوان به تک تک کیسه‌ها به صورت جداگانه دسترسی داشت.
همین مزیت نیز در استفاده تکی هر کیسه خصوصاً زمانی که نیاز است با سرعت در دسترس باشند، بسیار راهگشا است. همچنین این روش در جلوگیری از آلوده شدن سایر کیسه‌ها نیز مؤثر خواهد بود.
لازم به ذکر است که جعبه‌ای بودن این نوع کیسه در تعداد، وزن، کیفیت و شفافیت کیسه‌ها تأثیری نخواهد داشت و این موارد را کیفیت محصولات سازنده و مواد استفاده شده در تولید تعیین می‌کند.


کیسه فریزر آسان مصرف


کیسه فریزر آسان مصرف نوع تازه ای از کیسه فریزر میباشد که در بسته بندیهای جعبه عرضه میگردد و به دلیلی سهولت در استفاده مانند دستمال کاغذی به آن آسان مصرف میگویند ، این نوع کیسه فریزر دارای یک پرفراژ میباشد که با بیرون آمدن هر برگ از داخل جعبه برگ بعدی همراه آن خارج میگردد .

کیسه فریزر زیپ‌دار

انواع کیسه فریزر زیپ‌دار یا در اصطلاح عامیانه زیپ کیپ‌ها مربوط به کیفیت زیپ و اندازه آن‌ها می‌شود. این کیسه‌های فریزر که از انواع معمول زیپ کیپ شفاف‌تر و نازک‌تر هستند به دلیل بسته شدن قسمت بالایی کاربردهای فراوانی دارند. همچنین وجود سایزهای متفاوت این کیسه‌ها، تجربه استفاده راحت و مقرون به صرفه‌ای را برایتان به همراه خواهد داشت.
استفاده از کیسه فریزر زیپ‌دار در مواقعی که نیاز است مواد غذایی یا محصولات درون کیسه عاری از هوا بوده و در معرض آن قرار نگیرند، بسیار راهگشا است.
علاوه بر آن می‌توانید به دفعات زیاد درب (زیپ ) آن را گشوده و پس از استفاده دوباره آن را ببندید.
انواع مختلف این کیسه‌ها را همچنین می‌توان به صورت ساده، مقاوم و آلومینیومی نیز طبقه‌بندی کرد. نوع مقاوم کیسه فریزر زیپ‌دار برای نگهداری طولانی‌تر یا در مواقعی که بیم آسیب به بدنه وجود دارد می‌توان استفاده کرد.
نوعی از این کیسه‌ها نیز به صورت آلومینیومی طراحی شده‌اند، که ورق‌های نازک مشابه آلومینیوم در یک وجه از کیسه به کار رفته و دارای زیپ هستند.
همچنین از انواع با کیفیت بالای این کیسه‌ها که مواد غذایی را تازه نگه می‌دارند می‌توان در فریزر و دمای بسیار پایین نیز استفاده کرد.
انواع کیسه فریزر زیپ‌دار را برای محافظت بیشتر از مواد غذایی و موادی که نیاز به مراقبت زیاد دارند یا امکان آلودگی و فساد بیشتری دارند، استفاده می‌کنند.


کیسه فریزر چسبی

کیسه فریزر چسبی نیز از دیگر انواع کیسه فریزر است که می‌توان پس از خارج کردن دسته کیسه از پوشش پلاستیکی آن را روی سطحی هموار چسباند و به صورت برگه‌ای از آن استفاده کرد.
بسته‌بندی این نوع کیسه فریزر از یک طرف به یکدیگر متصل بوده و دارای پرفراژ هستند که به آسانی می‌توانید آن‌ها را از یکدیگر جدا کنید.
همچنین این کیسه فریزرها در بین افراد به نام کیسه‌های تقویمی نیز شناخته می‌شود که مانند برگه‌های تقویم دیواری می‌توان آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد.

سخن آخر
انواع کیسه فریزر را می‌توان به روش‌های مختلفی طبقه‌بندی کرد که شکل ظاهری و نوع بسته‌بندی کیسه‌ها از این موارد است. در مورد کیسه فریزر نوع بسته‌بندی از آنجا که در نحوه مصرف و سهولت دسترسی تأثیر بسزایی دارد، آیتم مهمی محسوب می‌شود.
گرچه انواع کیسه فریزرهایی که معرفی شد دارای قیمت‌های متفاوتی هستند، اما شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود محصولی مناسب را انتخاب کنید.
علاوه بر آن کیسه‌های مختلفی برای نگهداری انواع مواد غذایی و دیگر وسایل و ابزار تولید شده‌اند که کیفیت‌های متفاوتی از یکدیگر دارند. سهولت استفاده و کاربردی بودن کیسه‌ها در کنار مقاومت بالا از جمله عوامل اساسی در انتخاب انواع کیسه فریزر در مصارف خانگی و صنعتی است.

صنایع پلاستیک گلچین افتخار این را دارد به عنوان یکی از با تجربه ترین و بزرگترین مراکز تولید کیسه فریزر انواع کیسه فریزر را به بازار عرضه نماید


صنایع پلاستیک گلچین
خوب‌ بودن، خوب ماندن

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد ایمیل و تلفن همراه شما منتشر نمی شود و فقط برای اطلاع رسانی پاسخ به دیدگاه شماست
تماس با ما
آدرس : تهران، کیلومتر20جاده قدیم کرج ، شهرقدس ، بعد از میدان قدس ،بلوار شهید کلهر ، جنب پمپ بنزین ثارا.. ، خیابان سیمرغ(کشتارگاه) ، پلاک 16
تلفن: 02146883814
ایمیل: info@golchinplastic.ir
اینستاگرام صنایع پلاستیک گلچین
همه حقوق این سایت متعلق به صنایع پلاستیک گلچین است
محصولات کانال تلگرام اینستاگرام واتس اپ تماس با ما